Alfabet zagadnień

 

 

 

Nona Kuchina, założycielka marki, jako młoda dziewczyna chorowała na limfosarkomę, czyli nowotwór tkanki chłonnej. Gdy Nona miała 17 lat usłyszała, że pozostało jej niewiele czasu. Historia zakończyłaby się tragicznie, gdyby nie wola walki jej matki, która w akcie depseracji sięgnęła po wiedzę chińskich lekarzy przebywających w chwili jej leczenia na Wojskowej Akademii Medycznej. Tradycyjna medycyna chińska i ogromna wiedza tych specjalistów nie tylko wywarły na młodej Nonie ogromne wrażenie, ale również pomogły jej wrócić do pełnego zdrowia! Była to trudna i pełna wyrzeczeń droga, jednak pozwoliła jej zachować życie. 

 

Po tym wydarzeniu Nona Kuchina zapragnęła zrozumieć, dlaczego lekarze byli bezsilni podczas gdy jej stan zdrowia, jak się ostatecznie okazało, nie był tak beznadziejny. Całe życie poświęciła więc na poznawanie tradycyjnej medycyny z różnych zakątków świata, skończyła studia medyczne.

 

Pogoń za wiedzą skłoniła ją do wizyty w Izraelu, w rejonie Morza Martwego - największego ziemskiego SPA na ziemi. Wykłady na Uniwersytecie w Tel Awiwie i studia naukowe zbiegły się w czasie z odkryciem, które pozwoliło Nonie na stworzenie własnej marki. 

 

Okazało się bowiem, że Morze Martwe, jezioro o największym zasoleniu, teoretycznie zupełnie martwe (bez zwierząt czy roślin żyjących w jego wodach) wcale takim nie jest. Odkryto, że w Morzu Martwym żyją malutkie organizmy, komórki zwane archeonami. Nona natychmiast rozpoczęła badania. 



SORTUJ
PRODUKTÓW NA STRONIE

Obsługujemy płatności

logotypki_29.jpg
logotypki_30.jpg
logotypki_31.jpg
logotypki_32.jpg
logotypki_33.jpg
logotypki_34.jpg
logotypki_35.jpg
logotypki_36.jpg
logotypki_37.jpg
logotypki_38.jpg
logotypki_39.jpg
logotypki_41.jpg
logotypki_42.jpg

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera